VE.Bus BMS NG

Kod produktu: 3949

867 VE.Bus BMS NG to system BMS, zapewniający ochronę akumulatorów Victron Lithium NG. Monitoruje napięcie, steruje ładowaniem i rozładowaniem, ostrzega przed spadkiem napięcia i umożliwia zdalne sterowanie. Dzięki wbudowanemu Bluetooth zapewnia wygodne monitorowanie przez aplikację VictronConnect, bez potrzeby stosowania dodatkowych komponentów.

564,03 zł netto693,75  brutto

2 w magazynie

Wysyłka w 24h
Pomoc techniczna i doradztwo zakupowe
30 dni na zwrot

Opis

System zarządzania akumulatorami VE.Bus BMS NG

Pełna ochrona akumulatorów

Automatyczne odłączanie ładowania i obciążenia oraz wczesne ostrzeżenia przed niskim napięciem. Chroni akumulatory litowe Victron przed głębokim rozładowaniem i przeładowaniem.

Łatwa konfiguracja i monitorowanie

Wbudowany moduł Bluetooth umożliwia bezprzewodowe połączenie z aplikacją VictronConnect, zapewniając wygodne monitorowanie i konfigurację systemu.

Pełna komunikacja i sterowanie VE.Bus

Wyposażony w port MultiPlus/Quattro (RJ45) oraz dedykowany port do zdalnego panelu, umożliwia łatwą integrację z falownikami i przetwornicami Victron Energy.

Główne cechy

  • Ochrona akumulatorów litowych Victron NG
  • Wbudowany Bluetooth
  • Wskaźniki LED
  • Informuje o niskim napięciu baterii
  • Zapobiega głębokiemu rozładowaniu i przeładowaniu
  • Obsługa do 50 akumulatorów (12/24V) lub 25 (48V), do 384 kWh
  • Prosta instalacja przez VE.Bus

Wyjście odłączenia obciążenia

Steruje wejściem on/off urządzeń takich jak BatteryProtect, przetwornice, konwertery DC-DC lub inne odbiorniki. Zapobiega nadmiernemu rozładowaniu akumulatorów.

Wyjście odłączenia ładowania

Umożliwia sterowanie ładowarkami (np. Smart IP43 Charger), przekaźnikami Cyrix-Li-Charge, łącznikami akumulatorów Cyrix-Li-ct, aby zapobiec przepięciu i chronić system.

Specyfikacja

  • Parametry / Model: VE.Bus BMS NG
  • Zakres napięcia wejściowego: 9 – 70 V DC
  • Pobór prądu – normalna praca: 10 mA (bez uwzględniania prądu wyjścia Load Disconnect)
  • Pobór prądu – przy niskim napięciu ogniwa: 2 mA
  • Pobór prądu – wyłączony przez terminal zdalny on/off: 1,5 mA
  • Wyjście GX-Power: 1 A
  • Wejście Aux-in: 1 A
  • Wyjście pre-alarmu: 1 A (bez zabezpieczenia przed zwarciem)
  • Wyjście odłączenia obciążenia (Load Disconnect): Normalnie stan wysoki (≈ napięcie zasilania – 1 V), przechodzi w stan „floating” gdy obciążenie ma zostać rozłączone, limit prądu źródła: 1 A, prąd zatapiany: 0 A
  • Wyjście odłączenia ładowania (Charge Disconnect): Normalnie stan wysoki (≈ napięcie zasilania – 1 V), przechodzi w stan „floating” gdy ładowarka ma zostać odłączona, limit prądu źródła: 10 mA, prąd zatapiany: 0 A
  • Zdalne terminale on/off (Remote on/off terminals):
    • a. Włączony, gdy terminale L i H są połączone (np. przełącznik/przekaźnik)
    • b. Włączony, gdy terminal L połączony z minusem baterii (V < 3,5 V)
    • c. Włączony, gdy terminal H ma napięcie wysokie (2,9 V < VH < Vbat)
    • d. Wyłączony we wszystkich innych przypadkach
  • Porty komunikacyjne VE.Bus: 2 x gniazda RJ45 do podłączenia produktów VE.Bus
  • Temperatura pracy: od -20 do +50 °C (0 - 120 °F)
  • Wilgotność: Maks. 95% (bez kondensacji)
  • Stopień ochrony: IP20
  • Obudowa – materiał: ABS
  • Obudowa – kolor: Matowa czerń z niebieską naklejką
  • Waga: 120 g
  • Wymiary (wys. x szer. x głęb.): 23,8 mm x 94,5 mm x 105,5 mm
  • Normy bezpieczeństwa: EN 60950
  • Emisja zakłóceń: EN 61000-6-3, EN 55014-1
  • Odporność na zakłócenia: EN 61000-6-2, EN 61000-6-1, EN 55014-2

Informacje dodatkowe

Waga 1 kg
Producent

Numer produktu

Polecane produkty